S N A P S

För de som inte visste är jag något beroende av snapchat. & nu när jag för det mesta går hemma hela dagarna blir det många snaps, kul för mig - synd om mina vänner. (amandasve heter jag för de intresserade)
Idag var även bästa sis I och hennes fruktansvärt söta son på besök. Så mysigt att bygga lite lego och leka med den lille som blivit så stor. Fick även förklarat för mig att jag var "för liten" för att skaffa barn. Klokt av honom eftersom en utbildning, jobb (karriär för min del) och en "man" vore bra att skaffa sig innan. Men hur mysigt är det inte med barn och speciellt bebisar?! 
Publicerat i Allmänt
#1 / / SOFIA:

sv: Åh, tack snälla!!
kram

#2 / / ISABELLA:

Härliga bilder! :)

#3 / / Emelie Andersson :

Så fint! Gillade verkligen frisyren! :)

Sv: tack så mycket, det är du med! :)

#4 / / Tilda Barkselius:

Me Gud vilken sötnos!