"LUCKIEST GIRL ON THE PLANET"

Igår fick jag skjuts till gymmet, hur underbart som helst. Blir verkligen lycklig av att spendera tid där. Men blir också väldigt frusterad, eftersom jag inte kan gå, stå eller sitta normalt och alltså inte utöva speciellt många övningar korrekt... Men kryper i hela kroppen och längtar något fruktansvärt efter gymmet varje dag. Ska försöka ta mig till gymmet lite oftare framöver => Ett steg närmare mitt vanliga och något roligare liv. 
#1 / / josephine Asplund:

Hoppas du får en fin Valborg & lycka till med bloggen! Kram<3

#2 / / Kaffehörnan:

Oj låter inte bra, va rädd om dig. Trevlig Valborg

#3 / / Julia:

Söta du!
sv: Ja visst var de så fina! kram

#4 / / SOFIA:

Sv: åh tack så mycket :)
Ha en bra Valborg, kram!

#5 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilken kämpe du är! :D

#6 / / Anonym:

Fast för att bli lite lyckligare måste du väl leka med mig snart?? 😘 Allt som allt. I know The feeling! Gymmet gör oss lite mer kompletta 😍😛/ siss p

Svar: Spendera tid med dig är 👌🙌😍, som sagt ~ What would I do without you?
Ja verkligen tur vi har gymmet!
Amanda Eriksson

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

bra jobb!!! Hur lång tid tror du det tar innan du kan röra dig som vanligt igen?