GRATTIS TILL MIN FINA VÄN

Igår hade Melinda sin gesäll vilket gick hur bra som helst! grym är precis vad hon är!!! Ställde upp som hårmodell till henns bruduppsättning - högsta betyg till och med. Så otroligt stolt och glad för hennes skull. Helt fantastiskt bra är hon. 
Eftersom hon skulle göra denna frisyren har jag spenderat över 48 timmar i våffligt hår... Vilket dock inte vart lika festligt eller passat mig överdrivet bra, men nu ska jag - så fort jag får hjälp - tvätta ur det.
Kunden även sitta ute i solen och äta frukost igår, därefter fick jag med mig Johanna till skövde för lite fika, mat och shopping mysigt men jag skämtar inte då jag säger att alla saker som kunde gå fel - gick fel.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linnéa:

Åh så fint håret blev!! 😊

#2 / / Sarah:

Va kul o va hårmodell till en bruduppsättning :)

#3 / / Lydia:

vad snyggt!

Svar: Åh visst blev det?!
Amanda Eriksson