you told me once...

#1 / / Prietha:

Så fina bilder!

#2 / / Nettan:

Fina :)

#3 / / Emelie Andersson:

så fint :)

sv: ja det var toppen :)

#4 / / Polly Svensson:

Vilka fina. Kram

#5 / / JoJo:

så fina bilder. älskar orkidéer :)

sv; vad kul att du gillar inlägget. det gör mig glad :) det är bra med mig. hoppas att det är bra med dig också tjejen. :)

#6 / / Liene Svärd:

Tack :)
Eller hur! älskar att vädret är bättre, och man får passa på njuta av det som är.

Fina bilder.

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Du är verkligen begåvad på att fota närbilder :D

Åh vilka fina bilder!

#9 / / Fanny:

tjusiga bilder :D !

nu har jag bytt bloggportal så ni hittar mig på devote! :D Hoppas du fortsätter att följa mig, kram!

http://www.devote.se/fannymagnusson

#10 / / N:

Vad fina!!

#11 / / N:

Fina!! :)

#12 / / http://siliiins.blogg.se:

Fint med orkidéer !

#13 / / Emilia Åkerberg:

Svar: Vi köade också jättelänge utan någon biljett men vi fick tag på biljetterna via Håkangruppen på facebook! :)

Så fina bilder! Orkidéer är så himla fina. :) Kram!

Svar: tack :)
Amanda Eriksson

#14 / / Josefine:

Så fina :)