3 DAGAR KVAR

Bara tre dagar kvar med denna ställning. Känns mer än skönt att se ett slut. På fredag får jag äntligen använda min "nya" och något mindre ställning. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pia:

Vad härligt att bli av med den stora! :)

Svar: Ja verkligen! :)
Amanda Eriksson

#2 / / josephine Asplund:

Skönt! Hoppas du haft en bra tisdag & lycka till med bloggen! Kram<3

#3 / / tess:

Kan tänka mig att det kommer att bli rätt skönt! :)

#4 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Kan tänka mig att det kommer bli skönt att bli av med den!

#5 / / Alice Lindström:

Skönt att du snart blir av med den!

#6 / / Marie:

Så skönt för dig! Kram

#7 / / NICOLE:

Åh vad skönt att bli av med den sen! =)

#8 / / Bambi:

Vad skönt att bli av med den då. Den ser ju rätt... otymplig ut. Kommer du kunna böja benet mer med den nya ställningen?

Svar: Längtar ihjäl mig 😍👌 haha jo inte många plagg som går över den. Yes, det kommer jag allt ☺️
Amanda Eriksson

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh så bra, bort meren bara :D

#10 / / Sarah:

aj vad har hänt =/

Svar: Opererat det mesta i knät 😏
Amanda Eriksson

#11 / / Pauline Hurtig:

vad skönt att slippa den snart!

#12 / / Lydia:

Så spännande!

#13 / / Erika:

Vad skönt att få en mindre :)

#14 / / VeronicaTerese:

Åh vad skönt att du snart slipper den. Den ser rätt obekväm att ha på sig. :) kraam

#15 / / Evanessè:

Skönt att bli av med den - och jag som missat, eller nyss hittat till din blogg, vad har du gjort?

Svar: Ja verkligen! Opererat det mesta du kan hitta i knät 😉
Amanda Eriksson