B A K N I N G

Tog mig ut för en promenad idag, dessvärre ville jag testa att springa... vilket resulterade i en 4 km joggingrunda. Kan höra alla som protesterar eka i mitt huvud. JAG VET. Inte mitt smartaste beslut, men kunde inte bara sluta. Typiskt mig, har jag bestämt mig för något ska de ske oavsett. Så hög  smärta och svårt att gå resulterade i en dag med en massa bakning. Maria kommer hem från Stockholm idag och pappa har snart rensat hela frysen på kakor nu när han är hemma själv så mycket. Komiskt. Förutom dessa kakor står det även chokladmousse i frysen jag tänkte de kunde smaska på ikväll.
Själv har jag nu klarat 1,5? månad utan sötsaker. Tänka sig... Funderar på om jag ska tillåta mig äta en dag under påsk... Men det är ju bara en fundering. Förutom att skippa sötsakerna går kosten sådär, älskar mat för mycket och inte riktigt lagt ner tid på att planera all min mat för varje vecka... Men det kommer väl, inget jag "gett mig fan på än". Mitt fokus är att bli frisk så jag är stark inför operationen. Samt att hinna träna så mycket huvudet tillåter. Kanske bör lägga fokus på tentor också. Men plugg är ju INTE min grej och nu när smärtan är väldigt hög klarar jag max 5 minuter plugg åt gången... Vilket gör mig arg och ännu mer omotiverad. Längtar så tills den dagen jag är frisk och knät är helt. 
xoxo
Publicerat i Allmänt
#1 / / Siss p:

You Will get there! ❤️❤️