"Godmorgon"

Klockan är 03.45 och jag har fått sova dryga 3 timmar. Jag är trött men värken tar över. 
Fina selfies 06.45 på operations-morgonen.
Sis L kikade förbi runt 14.10 när jag vaknat, men fortfarande svamlade och var trött som få med topp HÄLSA & en godispåse. För att inte tala om hur glad jag blev över hennes besök/närvaro, att hon bryr sig om lilla mig.
Har totalt fått i mig 3 kannor juice/vatten samt ett glas proviva, saft, sylt med 1 pannkaka och sent på kvällen även en fralla tillslut. Att de kan vara så kämpigt att äta? 
Snaps på trötta och slitna mig. Fick även pratat med Mor, Far, Bengt, Maria och bästa sis P, samt sms:at lite med fina vänner som även de är helt underbara.

Men egentligen tänkte jag endast berätta att operationen har gått som planerat, jag är vaken och mår bra trots att det gör tväront i knät. Som tur är - sover jag en natt på sjukhuset, viket innebär en toppen personal som hjälper mig igenom natten. I mitt fall 3 h sömn än så länge, men ska snart ringa på dem igen och se vad de kan göra så jag får sova lite mer. Även lite luft hade inte suttit fel.

Vad händer nu?
Som väntat var första frågan när jag får träna och jag blev något utskrattad. Kommer kunna böja knät Max 30 grader de kommande 3 veckorna, därefter 60 grader... Vilket är typ INGENTING. Men för stödja på benet och göra lite rehab. & det är ju bra. Sen har far lovat att köra in mig en halvtimma till gymmet så jag får träna lite sittandes! Längtar dit.

~xoxo 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Amanda Jönsson:

Trots att du är på sjukhus är du ju otroligt söt och vacker! Lycka till med allt nu :)

Svar: Men vad go du är då, TACK :)
Amanda Eriksson

#2 / / Hillevi:

Hoppas allt blir bra!